Als je er zo over na denkt, dan heeft elk voordeel wel zijn nadeel. Soms weegt dat voordeel dan niet op tegen het nadeel, maar heel vaak moet je het nadeel dan toch maar voor lief nemen. Als je dan in zo’n situatie zit, dan moet dat maar gewoon. Een van die vele dingen die wel nadelen hebben, maar die niet heel zwaar wegend zijn, is de service van DigiReceptie. Alle voordelen van de virtuele receptie die ze leveren, ga ik natuurlijk in dit artikel bespreken, lees daar voor vooral verder. Vooraf wil ik wel alvast het enige nadeel van Digireceptie benoemen, namelijk dat het niet gratis is. Het enige nadeel, is dat je voor deze service moet betalen, het is aan jou om te bepalen of het het waard is.
We beginnen met een heel logisch voordeel van Digireceptie, namelijk dat het een hele professionele manier is om je bezoek uit te nodigen. Door online registratie zet je alle info op een rij voor de klant en dat ziet er ontzettend strak en georganiseerd uit. Het volgende voordeel van deze digitale receptie software, is dat het het verplichte Covid check-gesprek automatisch voert. Super handig, zo hoef je niet eerst persoonlijk contact te hebben en voorkom je een ongemakkelijk gesprek. Naast dit Covid check-gesprek leehnavasor worden met DigiReceptie alle eentonige receptie taken over genomen. Door de app ben je altijd op de hoogte van wie er in jouw pand is. Bovendien is DigiReceptie heel flexibel, de software kan makkelijk gekoppeld worden aan de software van jouw bedrijf. Zo kunnen medewerkers en afspraken automatisch worden gesynchroniseerd. Ook is het online systeem van DigiReceptie zeer waardevol bij noodgevallen. Met slechts één druk op de knop heb je overzicht over wie er allemaal in jouw pand is, zo kan je heel georganiseerd te werk gaan bij een calamiteit. |
https://www.economy.nl/ |
