april 5, 2016 by

Verlamd door succes

Het is de grootste droom van elke ondernemer, van elke bedrijfseigenaar: het behalen van succes. De definitie van succes verschilt wellicht van organisatie tot organisatie en van bedrijf tot bedrijf, maar het behalen ervan is de grote wens van velen. Maar wat als je plotseling dat succes hebt? Wat nou als de vraag plotseling met 1000% stijgt, of je opeens tot de top van jouw sector behoort? Dat is een vraag waar velen niet over na denken. Dat is ook logisch: want succes is positief, dus dat komt vast wel goed.

Toch kunnen diegenen die dit succes opeens meemaakten vast betamen dat het handig is om hierop voorbereid te zijn, alleen op die manier haal je het maximale uit het plotselinge succes. Want stel je voor, het aantal geïnteresseerden neemt opeens een vogelvlucht en de telefoon staat roodgloeiend, wie neemt er dan op? Een grote kans dat de vaste administratief medewerker zijn of haar handen vol heeft, waardoor ook jij of andere werknemers de telefoon moeten beantwoorden. Zo haal je wel de orders binnen, maar blijft er niemand meer over om überhaupt de orders te verwerken en de producten te leveren.

Natuurlijk kan je er voor kiezen om een aantal telefoontjes niet op te nemen waardoor je je werkzaamheden wel uit kunt voeren, maar dan loop je wel een aantal waardevolle klanten mis. Om het beste uit het succes te halen is het dus belangrijk om goed voorbereid te zijn. Denk bijvoorbeeld aan een plan van aanpak. Zo kan je gemakkelijk een telefoondienst inschakelen, waardoor een inbound callcenter jouw telefoontjes afhandelt en jij je kunt focussen op het leveren van al deze orders.

Want als je er goed over nadenkt, is zelfs het behalen van succes en het maximaal benutten, nog een opgave op zich, waar je je zeker goed op moet voorbereiden.

https://www.bizziphone.com/
<a class="a2a_button_twitter" href="https://www gabapentin 300 mg high.addtoany.com/add_to/twitter?linkurl=https%3A%2F%2Fwww.rodedoos.nl%2Fverlamd-door-succes%2F&linkname=Verlamd%20door%20succes” title=”Twitter” rel=”nofollow” target=”_blank”>